Servicii
MICHELIN Euro Assist

Pentru ca afacerea Dvs. nu poate astepta, MICHELIN va sprijina prin MICHELIN Euro Assist: serviciu de depanare pentru anvelope de camioane, in mai putin de 2 ore, oriunde in Europa!

Inscrieti-va cu ajutorul formularului pe care il descarcati si il trimiteti la functional-account.marketing-trucks@ro.michelin.com

Din momentul apelului dumneavoastra, echipa noastra face tot posibilul pentru ca un depanator sa ajunga la fata locului in mai putin de 2 ore.

Dovada? In 2013, clientii nostri au beneficiat de:

Un timp mediu de interventie de 1 ora si 49 minute*.

O durata medie de imobilizare de 2 ore si 39 minute*.

* Media pe 2013 pentru peste 23 000 depanari.

Responsabilul cu asistenta Michelin reduce durata de imobilizare a vehiculului la minimum:

Daca vehiculul se poate deplasa: prin serviciul "Stop & Go" va este indicat cel mai apropiat depanator MICHELIN EURO ASSIST.

Daca vehiculul este imobilizat: se inregistreaza localizarea soferului, se alege si apoi se trimite depanatorul MICHELIN Euro Assist.

logo_eur_assit
  • Asistenta in  24 de limbi, 7 zile/7 si 24h/24.
  • Identificare imediata prin cod secret si personal. Estimare rapida a duratei de interventie si informare continua.
  • Specialisti in depanarea anvelopelor pentru camioane selectati de Michelin.

Tarif forfetar garantat pentru toate depanajele, oriunde in Europa, inclusiv pe autostrada.

Un serviciu de depanare pentru camioane disponibil in peste 25 de tari din Europa, 7 zile/7 si 24h/24.

Peste 3 000 de specialisti in anvelope si depanarea camioanelor, pregatiti pentru interventie oriunde in Europa.

1. Soferul suna la 00 800 79 79 79 79 si se identifica prin codul secret personalizat.

Un responsabil cu asistenta preia solicitarea de depanare.

2. MICHELIN Euro Assist identifica si contacteaza un depanator pentru efectuarea interventiei.
3. Daca vehiculul este imobilizat, depanarea se face la fata locului.

Daca vehiculul de poate deplasa: prin serviciul "Stop & Go" soferul este ghidat catre cel mai apropiat depanator.

Soferul discuta direct cu responsabilul cu asistenta si este informat in timp real in ceea ce priveste diversele etape ale depanarii.

4. Soferul nu plateste nimic:

Factura se emite pe baza tarifului predefinit si este trimisa societatii direct.

Inscrieti-va cu ajutorul formularului pe care il descarcati si il trimiteti la comunicare@ro.michelin.com